donderdag 29 augustus 2019

4898 vingerhoedjes


Ik handwerk weinig met dit warme weer. Gisterenochtend wel op de bee bij Quilt Studio Het Gooi in Eemnes geweest. Inmiddels bevat mijn "beewerkje" 4898 vingerhoedjes.
Ook vond ik tussen de kleine stofjes nog een leuk lapje dat in de quilt niet mag ontbreken met hondjes aan een parachute.

The weather is almost to hot to embroider or sew. Yesterday morning however I went to Quilt Studio Het Gooi in Eemnes. My "small" top that I always have with me on the bee now has 4898 pieces.
Look what a nice piece of fabric I found. Perfect for in this quilt. Dogs hanging on a parachute.

6 opmerkingen:

Annemiek zei

Grappig lapje. Gestaag groeit de lap.

Annelies zei

@Echt mijn bee-werkje.

Tilly zei

Op naar de 5000,wordt al een flinke lap.

Jeanny zei

Jeetje wat een aantal, maar wel mooi!!!!

Ineke zei

Wat een speciaal stofje!

katrien zei

super mooi.