donderdag 14 maart 2019

rood


Gisteren naar de bee geweest bij Quilt Studio Het Gooi.
Mijn vingerhoedjesquilt is van 3366 stukjes naar 3417 stukjes gegaan, maar op de bee zelf ging het niet zo snel.
Wel kreeg ik er weer een paar mooie stukjes rood en wit met rood bij en kocht ik zelf bovenstaande stofjes.

Yesterday I went to the bee of Quilt Studio Het Gooi. My thimblequilt had 3366 pieces and now 3417 but I didn't do much on the bee.
I received some beautiful scraps in red and red with white and bought the fabrics above.


5 opmerkingen:

wilma oud zei

Ik wilde al roepen: hard gewerkt op de Bee, maar er waren teveel andere leuke dingen op de Bee. Heerlijke winkel is het daar he en zo’n lieve mensen. Groetjes Wilma

Lida zei

Wat leuk dat je nog steeds aan de vingerhoedjes werkt, maar ben benieuwd hoe groot hij moet worden! Veel plezier met al je steekjes, groetjes,
Lida

Annelies zei

@ Hij wordt voor een ruim tweepersoonsbed.

Else zei

Mooie rode lapjes heb je gevonden! Zat vast iets in het water, ik heb ook geen steek gedaan (lol) ja blauwe snoepjes gevonden en koffie gedronken. Fijne avond, zwaaizwaai

Ineke zei

Dat zijn mooie rode lapjes!!!