zondag 10 maart 2019

kleurige hexjes week 10


Alle stukken zit nu aaneen. Ik ben er blij mee. 
Waar ik mijn twijfels over begin te krijgen zijn de groenen in mijn stofkeuze. Moet ik ze niet vervangen door bruin of bruin met blauw of blauw ? Keuzes, keuzes, keuzes. Zo gaat het vaak !


Now all pieces are together. I like it.
I have my doubts about the greens in my choice of colours. Do I have to replace them for brown or brown with blue or blue ? Choices, choices, choices. This happens often !

8 opmerkingen:

Else zei

Mooi geheel Annelies! Ik zou nog ff wachten met vervangen van groen vind het mooi bij de andere kleuren staan. fijne zondag, zwaaizwaai

Annemiek zei

Wordt leuk nu het aan elkaar zit. Misschien nog even kijken bij Anne wat voor stoffen zij aanbeveelt in het pakket. En anders doen wat Else zegt nog even wachten. Fijne zondag

conny's quilts en creaties zei

Het groen niet te snel weg doen Annelies. Het contrasteert mooi met de rest en dat maakt het vaak levendiger.
Altijd lastig met een mysterie project om de kleuren goed in te schatten. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. De start is mooi.

Marja zei

Ik heb zo'n bewondering voor zulke projecten, als je niet weet waar het heen gaat zou ik zo lastig vinden.

Groet,

Anoniem zei

Moeilijk hoor van te voren bedenken welke kleuren je wilt gebruiken, een uitdaging.

Gr Pien.

Guusje, zei

Het ziet er mooi uit en ook ik zou nog even wachten met het weghalen van het groen.

BezigeBijMirjam zei

Dat is zeker lastig Annelies! Je weet ook niet wanneer en waar het groen aan bod gaat komen. Misschien toch maar afwachten. Het is een Mystery, dus.....đŸ€—

Ineke zei

Meestal kleurt alles mooi bij elkaar, ik zou wachten om iets te vervangen. Tot nu toe ziet alles er leuk uit!!!