dinsdag 12 maart 2019

Marcelle, de rand


Veel kruissteken waren er te borduren voor het vijfde deel van de Franse merklap "Marcelle".
Normaal maak ik nooit de rand in één keer, maar controleer die met het patroon aan de binnenkant van de rand. Helaas weet ik nog niet hoe dat wordt.
Toen hij dan ook perfect sloot was daar maar één quote voor: "I love it when a plans comes together!" (The A-Team)


For the fifth part of the French sampler "Marcelle" I made many stitches.
Usually I never make the border first, but check it with the inner part. Alas, I do not know how the inner part will be.
When it fitted perfectly there was only one quote I could use: 'I love it when a plan comes together! '  (The A-Team)


5 opmerkingen:

Marja zei

Heel fijn dat je 'uitkomt' benieuwd hoe het verder gaat.

Groet

Annelies zei

@Ook ik ben benieuwd. Het is nu weer wachten op een nieuwe update.

Elly Lagcher zei

Wat een prachtige rand. Ziet er veelbelovend uit

Ineke zei

De combinatie groen en rood, volgens mij borduur je niet vaak met deze kleuren samen.

Annelies zei

@ Ineke, toch heb ik een aantal antieke lapjes in die kleurcombi.