woensdag 16 januari 2019

reislappen

Net als in 2017 maakte ik ook in 2018 een reislap met plaatsen die ik in dat jaar bezocht. Het zijn eigenlijk herinneringslappen, want nu al zie ik op de 2017 lap plaatsen, waarbij ik me realiseer dat dat toen was.
Of ik er in 2019 weer één ga maken, ik weet het niet. Op het moment ben ik druk met van alles, maar schrijf de plaatsen die ik bezoek in ieder geval wel op.

Just like 2017 I also made a travel sampler in 2018. On the sampler places I visited that year. They give you a trip down memory lane. I see places on the 2017 sampler and realise something happened in that year and at that place.
Will I make one in 2019 ? I don't know. I am busy with other things, but I do write them up.

7 opmerkingen:

katrien zei

Wat een leuk idee en mooie herinnering.

Guusje, zei

Wat leuk en mooi gedaan.

Truus zei

Een geweldig idee om zo'n lap te borduren ipv in een agenda of boekje op te schrijven.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

marga zei

Een leuk idee want vaak vergaat je toch de plaatsnamen waar je allemaal bent geweest.
Groeten
Marga

Ineke zei

Mooie lappen en je gebruikt prachtige letters om de plaatsnamen te borduren!

Licia zei

Dit is fantastisch! :)

BezigeBijMirjam zei

Het blijft een super leuk idee. Kwam ik er vorig jaar niet aan toe, ik ben bang dat het dit jaar ook niet gaat lukken.😕🤗