woensdag 30 januari 2019

Klossie Broderie

In de Klossie Broderie staat o.a. dit merklapje met patroon. Eigenaresse van het originele lapje is Jeanny Cobben. Zij maakte ook twee replica's: één in kleuren die lijken op het origineel en één in het rood. Hier kun je dat op haar blog zien.
Ik werd meteen verliefd op het lapje en ben hem nu aan het borduren. Echt heel leuk !

In Klossie Broderie you find this sampler and pattern. Owner of the original sampler is Jeanny Cobben. She also made two replica's: one in colors similar to the original and one in red. Here you find them on her blog.
I fell in love with this sampler and am making it right now. Beautiful !

7 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Een leuk lapje en leuk voor Jeanny dat ze voor de Klossie Broderie was gevraagd. Ik heb deze uitgave gereserveerd bij Willeke. Door onze reis ben ik nog niet in de gelegenheid geweest om het op te halen. In welke kleur maak jij dit lapje Annelies?🤗

Annemiek zei

Mooi die zachte kleurtjes.

Annelies zei

@Dit is mijn lapje Mirjam.

Truus zei

Mooi merklapje is deze en ik ga het ook nog maken maar eerst andere dingen afmaken anders ligt er teveel on-affe werkstukken.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

marga zei

Een prachtig lapje om te maken zeker nu het buiten koud en onaangenaam is.
Groeten
Marga

Annelein zei

Leuk Annelies... mooi zijn de kleuren... Ik was deze maand met wat vriendinnen een ochtend bij Atelier Hartendief... was erg gezellig... heb daar ook wat van de borduurwerkjes gezien...

Ineke zei

Mooie kleurtjes gebruik je Annelies!