vrijdag 18 januari 2019

rand


Als je mijn blog leest zou je zo maar de indruk kunnen krijgen dat ik meer borduur dan quilt.
Niets is minder waar. Ik ben heel druk bezig met de rand van de Winterse Hexjes. 
De rand wordt erop geappliqueerd, malletjes eruit en de naden bijwerken.
Er gaat veel tijd inzitten. Ik heb nu twee zijden gedaan.


Reading my blog you might think I do more cross stitching than quilting. Not true. I am busy with the border of the Wintry Hexies. 
I appliqué the hexagons on the border fabric, remove the templates and trim the border. A lot of work.  
I have now done two sides.

9 opmerkingen:

Betsy's Quilt Blog zei

Wat een mooie combi! Zowel qua kleur als motief.

Ellen zei

Dat is een tijdrovend klusje maar wat een prachtige top, de kleuren vind ik prachtig !

Else zei

Oh ja daar gaat heel veel tijd in zitten maar je hebt het gezien het komt goed!! Fijne zonnige dag zwaaizwaai

Annelies zei

@Else, ik heb het inderdaad bij je Tolman gezien. Wat wordt die mooi !!

Lida zei

Prachtige kleuren, ben heel benieuwd naar het resultaat! Fijne dag,
Lida

inge zei

de boordstof past er prima bij!

neeftje zei

Prachtig!!!

BezigeBijMirjam zei

Heel mooi Annelies. Ook hiermee maak je al goede vorderingen 👍🏼🤗.

Ineke zei

De perfecte rand voor je Winterse Hexjes. Succes verder!