zaterdag 22 december 2018

Randje per Week 2018, de laatste week


Patronen van Randje per Week 2018 zijn te vinden op ons blog van Randje per Week.
Ze blijven daar staan tot 1 april 2019.

Patterns of Randje per Week 2018 can be found on our blog of Randje per Week.
They will remain there till April 1rst. 2019


Het eerste randje komt van deze sampler die helaas naamloos is.

The first band can be found on the sampler below. Alas, it has no name.


Het tweede randje komt van een lapje waar heel toepasselijke de kerstman op staat.

The second band can be found on the sampler with Santa on it.


6 opmerkingen:

Annelein zei

De laatste randjes... dit jaar heb ik ze alleen verzameld... voor ooit... Toch overvalt een weemoedig gevoelig... Wat was het een feestje, de randjes, de letters, de vakjes.

Dat je deze randjes in twee maanden hebt geborduurd... petje af hoor.

Ik heb gisteren mijn eerste boekje gekocht van de randjes... de randjes van 2018... Als blijvende herinnering...

Dank je wel voor je trouwe inzet en je prachtige voorraad lapjes die de basis waren voor al deze werkstukken.

Lieve groet, Willeke


BezigeBijMirjam zei

De laatste alweer Annelies. En weer leuke randjes van bijzondere lapjes. Ik heb ze net als Willeke hier voor al zei, slechts verzameld, maar ze zijn zoooo leuk! Erg veel dank aan jou en Simone voor het initiatief èn de uitvoering. Als ik er ooit iets uit maak zal ik het je laten zien. Heel veel dank nogmaals. Fijn weekend!🤗🎄

Annelies zei

@Dank voor je lieve reactie Willeke. Ja, voor mij is het al een jaar geleden dat ik ze borduurde. Met borduren haal je altijd nog kleine foutjes uit het patroon.

Annelies zei

@Fijn weekend Mirjam !

Anoniem zei

Wat hebben jullie weer prachtige randjes voor ons verzameld dit jaar! Het was een plezier om iedere zaterdag weer te ontdekken wat jullie in petto hadden! Dat zal even wennen worden op de zaterdagmorgen... zo stil... ;). Nu nog even alles borduren..:)
Heel hartelijk dank aan jullie allebei, en gezellige feestdagen gewenst en een mooi 2019!
Hartelijke groeten van Digna

mieke zei

Oooohhh , ik blog heel weinig !
Zie nu dat er nog steeds randjes komen , leuk hoor.
Dat er zó veel verschillende zijn.
Aan de eerste serie ben ik toen begonnen en ............. tja die rol ligt er nog.
Succes, Fijne Feestdagen, grtjs Mieke