zondag 11 november 2018

Winterse Hexjes week 45

Deze week weer 54 hexagonnen erbij. Het blijft erg leuk om te doen ! 
Ik was gisteren wel zo druk bezig dat ik, toen het nieuwe gedeelte af was, moest ontvouwen. Hebben jullie dat ook wel eens ?
Ik ben benieuwd wat Anneliefs volgende week voor ons in petto heeft.

This week I added 54 hexagons to my top. I love working on this one.
I was in full concentrateion yesterday while working on this. Afterwards I had to unfold. Does that happen to you also ?
I am curious what Anneliefs brings us next week.

11 opmerkingen:

Annelein zei

Jou mysterie wordt mooier en mooier...

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Prachtig weer Annelies

Annemiek zei

54! dacht ik, waar dan? maar inderdaad 6x9 je ziet het er niet aan af toch? Heb je alles iedere keer geteld? Dan kun je dat op je label zetten net als op de DJ. Fijne zondag

Annelies zei

@Annemiek, nee, ik heb niet alles geteld. Het viel me alleen deze keer op.

Sylvia`s Quilts zei

Hij wordt wel heel erg mooi, ook qua kleuren.
Heb je er een bestemming voor als hij af is?!
Groetjes Sylvia.

katrien zei

Prachtig.

Tineke Machiela zei

Mooi mooi Annelies,nog 326 Totaal te gaan..😅😉als ik goed heb geteld....

BezigeBijMirjam zei

Nog een paar weken te gaan! Mooi hoor!🤗

Annelies zei

@Sylvia, ik heb er nog geen bestemming voor.
@ Tinke, ik ben benieuwd !

Ineke zei

Dan heb ik nog veel te doen! Prachtig Annelies!

Frederika zei

Wauw mooie hexjes