donderdag 22 november 2018

bezig

Bezig, heel druk bezig met van alles en nog wat. Je hoort het vaker van bloggers. Er is nog een heel leven naast dat waarover je blogt en dat geeft wel eens druk(te).
Ik heb dit handwerk op de tafel liggen, zodat ik op de spaarzame momenten even wat steekjes kan doen. Het wordt het twaalfde vierkant van Au Fil de l'Est.

Busy, very busy with a lot of things. You hear it more often. Bloggers have a life besides blogging and sometimes it gives a little stress.
I have this sampler on my table. In the spare moments I can make some stitches.
It is carré 12 from Au Fil de l'Est.

7 opmerkingen:

Else zei

Heel goed van je om tussen de bezigheden door af en toe een steekje te zetten! FIjne dag, zwaaizwaai

BezigeBijMirjam zei

Heel mooi Annelies. En met iedere keer een paar steekjes komt er ook weer een randje af. Dat ervaar ik met patchen. Er ligt altijd wel een blokje op tafel om te patchen en met iedere keer een naadje komt er ook weer een blokje af. Fijne dag!🤗

Marja zei

Ja ik herken dat, ook hier ligt er altijd 'iets voor het grijpen' voor een paar steekjes tussendoor.


Groet,

katrien zei

Wat een fijn werk.

Willy zei

EEn mooi borduurwerkje om even op te pakken.

Ineke zei

De hand van een geweldige borduur-STER

Jeanny zei

En jij maakt het en ik sla het wel op!
Mooi Annelies!