woensdag 28 november 2018

punnikklosjes

Even een update van mijn mini verzameling punnikklosjes. Ik heb mezelf de restrictie gegeven dat ik ze alleen mag krijgen of van de kringloop vandaan mag halen. Ik zie ze wel op bv. Marktplaats, maar versturen is duur, omdat ze niet door de brievenbus kunnen. Het moet leuk blijven !
Sinds de vorige keer zijn er zowaar twee bijgekomen. Het zijn degene aan de linkerkant. Ach wie doet me wat voor 50 eurocent het stuk.

An update about my mini collection spool knitters. I have given myself a restriction. I am only allowed to buy them in a secondhand store or get them as a present. I see them for sale on the internet, but sending them by snail mail costs a small fortune.
I could add two new ones, the ones on the left. Only 50 eurocents a piece.

12 opmerkingen:

Else zei

Wat een vrolijke verzameling!! Fijne dag, zwaaizwaai

Marja zei

Ooh wat leuk! Wat staan die gezellig bij elkaar.


Groet,

miekequilt zei

Wat een vrolijke verzameling. Jezelf wat restricties opleggen kan geen kwaad, want je verzameling groeit toch wel.

Laura Strating-Janssens zei

Wat een herkenning!! Heerlijke herinneringen beleef je zo: bedankt en succes met verzamelen Annelies!

Annemiek zei

Wat grappig, ik ken alleen de paddestoel.

BezigeBijMirjam zei

Ze zijn wel heel leuk. Moeilijk om jezelf in bedwang te houden! đŸ¤—

Annie Kingma zei

Heel leuk en vrolijk.
De linkse paddenstoel ligt hier ook, punniken onze kinderen op.
Nostalgie.
Groetnis Annie

katrien zei

Wat een leuke.

wilma oud zei

Wat een leuke verzameling. Nostalgie! Groetjes Wilma

Ineke zei

Wat een leuke verzameling Annelies

Willy zei

Leuk Annelies. Ik ken alleen de paddenstoel, die staat er nog van de kinderen. Zelf had ik een garenklosje met spijkers.

Chris zei

Dat is weer eens wat anders, punnikklosjes verzamelen. Wat leuk!