vrijdag 15 september 2023

toch weer verder

Meer dan 10 jaar geleden maakte ik deze quilttop en begon ook met quilten. Al snel gestopt, omdat ik niet tevreden was met de manier waarop ik de stoffen had verwerkt. Ook niet meer genoeg stof om het te herstellen.
Tijdens onze verhuizing heb ik veel weggegooid en van een aantal dingen heb ik echt spijt.
Dat heeft me doen besluiten hier toch verder mee te gaan.

More than ten years ago I made this quilt top and started quilting it. Soon I stopped. I didn't like the way I used some fabrics and I didn't have enough fabric to restore it. 
When we moved to this place I threw away I lot and I have regrets about some things.
That's why I decided to continue with this one.

6 opmerkingen:

Guusje, zei

wat een bekende stitcheries. Wat wordt hij mooi. Net als ondertsaand nieuwe huisje. ja weggooien of weggedaan ik herken dat wel dan denk je wat moet ik ermee en later heb je het toch nodig.

miekequilt zei

Wat een leuke quilt. Zeker de moeite om af te maken. En van weggooien heb je soms spijt hè. Maar je kunt natuurlijk ook niet alles bewaren.

Annie Kingma zei

Wel mooi quilt, en er zit al veel werk in, en fijn dat je het nog hebt
Weg is weg, maar iets weg doen is soms snel gedaan .
Maar alles kan je niet bewaren toch.
Fijn weekeinde Groetnis Annie

Melisa- pinkernpunkinquilting zei

This quilt is a beauty, Annelies. It is so nice to hear that you kept this one and will continue to work on it. Happy quilting.

Annelein zei

Wat een mooie Annelies...zo goed om hem toch af te maken... Al dat borduurwerk mag gezien worden...

Ik zit ook midden in een grote opruiming. Het spijt krijgen van dingen die weg gaan is bij mij de tricker om alles te willen bewaren... maar toch gaan ook hier spullen weg... het moet. Ik hoop dat de spullen die ik wel bewaar het verdriet om spullen die weg zijn zal compenseren... maar het blijft lastig.

Annelies zei

@Willeke, ik heb 40 blokken van de Nearly Insane weggegooid. Dat was niet handig. Ik heb echter ook kerstblokken weggegooid van de Quiltmania. Zaten ook zelfontworpen blokken bij. Die had ik op een ondergrond van jutte achtige stof genaaid en ik bleef niezen. Van die blokken heb ik echt spijt.