vrijdag 1 september 2023

programma "Bommetje"

Vandaag beginnen in de haven van Huizen de opnames voor het tv programma "Bommetje". Omdat het aan de andere kant van de haven ligt dacht ik er niets van mee te krijgen, maar toen ik van de week uit het slaapkamerraam keek zag ik toch wat opdoemen achter de botenhuizen.

Today the recordings for the TV program 'Cannonball' (make a giant splash into the water) start in the harbor of Huizen in The Netherlands.Because it is on the other side of the harbor I thought I wouldn't see anything, but when I looked out of the bedroom window this week I saw something behind the boathouses.

4 opmerkingen:

miekequilt zei

Leuk om even te gaan kijken. Mijn kleinkinderen vinden dit een leuk programma.

Anoniem zei

Overlast bezorgen daar zijn ze goed in ,dit dorp denkt alleen maar aan geld !

Gr Mark

Annelies zei

@Mieke, het doet me terugdenken aan vroegere programma's, zoals Zeskamp en Ter land, ter zee en in de lucht.

Marthy zei

Ter land, ter zee en in de lucht kan ik me nog wel herinneren, grote pet, vooral als het mis ging.