vrijdag 6 januari 2023

HexenCirkels week 53

Bijna 6000 hexagonnen en de 53 weken zitten in elkaar. Erg blij met hoe hij is geworden.
Nu eens rustig gaan bedenken hoe ik hem afwerk.
Ook de andere hexagon mystery quilts van de jaren ervoor behoeven aandacht. Ik ben er één aan het quilten en ga daar mee verder. Ook ga ik weer wat tijd vrij maken om te borduren.

I finished week 53. Almost 6000 hexagons are sewn together. I am glad the way it turned out.
Now I take my time to think how to finish it.
I also have to finish the hexagon mystery quilts of the years before. I am quilting one at the moment and I also want to do some cross stitch in between.

7 opmerkingen:

Supergoof zei

Goedemorgen Annelies, met heel veel plezier heb ik de vorderingen van deze quilt gevolgd. Geweldig mooi, chapeau!!

Margriet van Tweedehandswerk zei

Oh! Hij is klaar! Wat een enorm doorzettingsvermogen heb je gehad!
En wat een prachtig resultaat!
Nu eerst heel veel voldoening toegewenst, voordat je hem gaat afwerken.
Wat zal deze vast straks prachtig staan in jullie nieuwe huis.

Sylvia`s Quilts zei

Mooi hoor en zo knap dat je het elke week bij kon houden.

Margot zei

Een fijn jaarwerk , het ziet er mooi uit !

miekequilt zei

Ik vind hem geweldig mooi geworden. Mooie kleuren, leuke cirkels. Mooi resultaat na een jaar hard werken.

Conny's-blog zei

Hij is echt geweldig mooi geworden zeg..............liefs.Conny

Marja zei

Echt geweldig mooi geworden!!



Groet,