woensdag 18 januari 2023

afmaken

Iets afmaken dat is niet mijn sterkste punt. Vol overgave met iets nieuws beginnen past beter bij me. Ik weet dat velen van jullie dit herkennen en ach, het is een hobby, dus wat maakt het uit.
Toch heb ik gemerkt dat af en toe iets afmaken je hoofd wat leger maakt. De foto spreekt boekdelen. Rond deze lap hoeft alleen nog een zoompje met een open randje.

Finishing something is not my strongest point. Starting something new full of dedication suits me better.
I know many of you recognize this and heck it's a hobby so who cares ?
Still, I've noticed that occasionally finishing something makes your head a little emptier. The picture says it all. This sampler only needs an open seam to finish it.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer ,dan blijft het allemaal liggen en heb je er niks aan .
Ik herken dit gedrag gelukkig niet ,maar maak af waar ik aan ben begonnen .

Gr Marian .

Annelein zei

Heel herkenbaar... ik geniet vooral van het maken... maar afmaken staat wel steeds hoger op mijn lijstje... precies om wat jij beschrijft...

Guusje, zei

Heel herkenbaar.

Leonie zei

Heel herkenbaar. Daarom wordt 2023 voor mij het jaar van het afmaken!

miekequilt zei

Heel herkenbaar. Ik vrees dat 2023 ook weer een jaar wordt waarin niet alles af komt.
Ik vind het randje wat je maakt heel erg mooi, lijkt me veel gepriegel.

Annelies zei

@Op internet zijn filmpjes tr vinden Mieke. Valt reuze mee.