woensdag 5 januari 2022

HexenCirkels week 1

 Deel 1 van de HexenCirkels, mystery van Anneliefs, is een feit.Mijn deel is heel anders dan dat van de mystery. Het patroon is hetzelfde, maar de kleuren maken het heel anders. Of het wat wordt weet ik niet. Dat maakt het ook wel spannend.

I finished part one of the HexenCirkels (HexagonCircles) by Anneliefs
My part is quite different from that of the mystery. The pattern is the same, but the colors make it a different quilt. If it works out ? I don't know. That what makes it a bit exciting.

3 opmerkingen:

Sylvia`s Quilts zei


Ik vind het zo knap, dat je al weer meedoet. Het is toch steeds een hoop werk. Als mijn handen/vingers er beter aan toe waren, zou ik ook zo meedoen. Het geeft zulke mooie effecten werken met hexagonnen. Succes, ik blijf wel steeds bij je kijken naar de vorderingen.
Groetjes Sylvia.

riet zei

Ja het is wel spannend. Maar dat je absoluut niet weet of het wat wordt is voor mijnen reden om niet mee te doen. Ik heb heel veel stofjes maar ik heb geen idee hoe ik dat dan zou moeten aanpakken

Annelies zei

@Riet, je leert er wel van. Je maakt soms keuzes die je normaal niet had gemaakt, wat heel verrassend kan zijn !