maandag 3 januari 2022

HexenCirkels, iets verder

Iets verder met het eerste deel, maar het is een redelijk grote opdracht. Ik krijg er pijn van in mijn handen. Ik zal van het idee af moeten dat ik één dag per week met de hexagonnen bezig ben. 
Het contrast is nu nog niet groot, maar wordt wel groter als je links de stoffen ziet die ik gebruik.
( gratis mystery van Anneliefs)

A bit further with part one. The weeks assignment is larger than last year. My hands are hurting. I have to leave the idea of working one day a week on these hexagons. 
The contrast is not big yet, but if you look at my fabrics on the left, it will be there later.
 ( free mystery by Anneliefs)

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ik vind het zo ontzettend knap dat je dit volhoud!

miekequilt zei

Wat mooi zeg. Een enig patroon en je koos echt mooie stoffen. Jammer dat je last van je handen hebt, misschien kun je per keer een bepaalde hoeveelheid hexjes doen?

Anoniem zei

Misschien een stempel gebruiken ,is minder belastend voor je handen !

Gr . Ellen.