vrijdag 26 november 2021

randjes 2021 nieuws !

De Randjes 2021 zijn af. De patronen van de eerste 53 randjes staan op de Facebook groep van Randje per Week. In het totaal komen er 93 randjes.
Simone (atelier Soed Idee) en ik hebben besloten dat er weer een boekje komt. Dat zal denk ik in de eerste helft van 2022 uitkomen.

I finished the Randjes 2021 sampler. You can find the patterns of the first 53 bands on the Facebook group of Randje per Week. All 93 bands will be published there. 
Simone (atelier Soed Idee) and I have decided to make a new leaflet. I think it will be available in the first part of 2022.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien zijn we een beetje randjes moe ?

Gr.Petra.

Truus zei

Weer een mooie randjes lap Annelies.
Goed weekend, Truus uit Drenthe

Annelies zei

@Petra, we zijn met de "randjes 2021" begonnen, omdat er grote vraag naar was. We zijn dan ook blij met een zeer enthousiaste Facebook groep.

Jeanne V. zei

Als het boekje uitkomt van de laatste nieuwe randjes wil ik weer beginnen.
Zou ik dan aan twee meter band voldoende hebben?
Vriendelijke groet, Jeanne

Annelies zei

@Jeanne mijn lap, op 14 draad band is 150 cm. zonder naam en 165 cm. met naam. Groeten terug !

Jeanne V. zei

Dank je wel.....als ik dan 11-draads neem, heb ik idd genoeg aan twee meter, gr.Jeanne