zaterdag 16 oktober 2021

update vingerhoedjesquilt

 Als je net na de vakantie schilders over de vloer hebt ben je geen blij mens. Maar in deze tijd mag je al blij zijn dat ze komen, dus het moet maar.Gelukkig heb ik nog wat foto's uit Frankrijk, want verder dan koffie maken, wat we nooit drinken, en schoonmaken, kom ik niet.Weer het één en ander gedaan aan de vingerhoedjesquilt. Er zitten nu 7125 vingerhoedjes aaneen. Ik heb de top op het bed gehad en ik heb er ongeveer 8000 nodig, dus...... het einde komt in zicht !

If you have painters on the floor just after the holidays you are not a happy person. But in these times you must be happy they are coming, so it has to be.Lucky me, who still has pictures from France, because these days I only clean and make coffee, which we don't drink ourselves.I went on with the timbles quilt. I have now put  7125 thimbles together. I need around 8000 so....we are getting somewhere.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo te lezen in je vorige blogs ,heb je een heerlijke tijd in Frankrijk gehad ,en je mag zeker dankbaar zijn dat er geschilderd word bij je .
Er zijn toch echt mensen die dit niet allemaal kunnen laten doen .

Gr Sofie.

katrien zei

Deze is ook al zo mooi.