vrijdag 12 juni 2020

provençaalse kleden


Je hebt van die klusjes die vaak blijven liggen. Gisteren en eergisteren heb ik me bezig gehouden met het maken van tafelkleden. Ik had nog 5 grote lappen provençaalse stof liggen voor in Frankrijk. We kunnen nog niet, maar stel dat we naar Frankrijk kunnen gaan en dan ook nog eens besluiten om het te doen, dan is het wel handig dit af te hebben.
Vijf kleden zijn weer klaar. Ik ben trots op mezelf.

You have these chores that often stay put. Yesterday and the day before yesterday I made table cloths. I still had five large pieces of provencal fabric for in France. We cann't go to France yet, but suppose we can and decide to go it would be useful to finish them.
Five cloths are ready. I am proud of myself.


8 opmerkingen:

Annemiek zei

Altijd fijn om klusjes waar je tegenop ziet gedaan te hebben. Het wordt van het weekend zomers, lekker een mooi kleed gebruiken, geeft een beetje vakantie gevoel in eigen tuin :-)

Willy zei

Hopelijk kunnen jullie ze weer snel gebruiken.

Petra zei

Dat zal vrolijk staan. Hoop dat je snel weer richting Frankrijk kan. We hebben allemaal klusjes die we altijd uitstellen. Bij mij is dat verstel werk en als ik klaar ben vraag ik mij altijd af waarom ik er nu zo tegenop zag :-) Fijn weekend alvast.

miekequilt zei

Een heerlijk klusje met prachtige stof. Hopelijk kun je ze snel in Frankrijk gebruiken

conny's quilts en creaties zei

Lekker zomers die stof.

Anoniem zei

Mooie kleden ,nu nog even wachten en dan gezond weer heen en weer naar Frankrijk.
Je moet er toch niet aan denken dat nu de mensen zich niet zo goed houden aan de 1.5 mtr we straks weer in de problemen komen ?

Gr An.

Anoniem zei


Wat een heerlijk vrolijke stoffen, Annelies.
Na 15 juni gaan de grenzen van Frankrijk open, maar het zal de eerste dagen op de wegen méér dan druk zijn!
Hopelijk kun je binnenkort toch de reis maken en tref je de boel daar in goede staat aan!
Alvast veel plezier daar gewenst,
groet,
Ineke Heinen

Annelies zei

@Ineke, gelukkig houden meerdere mensen het pand in de gaten en weten dat alles goed is. Wij gaan zeker nog niet op 15 juni. Het is nog niet zeker en eerst eens kijken hoe alles verloopt.