dinsdag 9 juni 2020

6072


Zondag maar weer eens een rij aan de vingerhoedjesquilt gezet. Ik mis op het moment een beetje de motivatie om verder te gaan.
Normaal is dit mijn bee-werkje, maar door Covid-19 is er geen bee. Ik kan ook niet kijken of hij al opschiet, want we kunnen (nog ?) niet naar Frankrijk. 
Al met al zit ik nu op 6072 stukjes.

Last Sunday I added a row to my timbles top. I lack the motivation at the moment.
Normally I work on it during the bee, but there is no bee due to Covid-19. It is for our bed in France. I cann't measure if it is already large enough, because the borders to France are still closed for us.
My top now contains 6072 pieces.

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Oh, dat is echt enorm veel! Ik vind het heel mooi, maar je moet voor zoiets wel een hele lange adem hebben. Gelukkig maak je tussendoor nog veel andere mooie dingen, dan blijft er toch wat afwisseling. Hopelijk kunnen jullie snel naar Frankrijk...

NADINE zei

Hang on, dear Annelies, I know how it feels missing our Bee, but you're reaching the end no and this quilt is such a treasure. Keep going ! :)

One question, if I may ask : are you using Supergoof Template for this quilt ?
THANKS in advance for your answer.

In stitches,
Nadine
xoxo

Annelies zei

@Nadine, I am using a template I bought at "de Quiltster".

NADINE zei

THANKS, Annelies :)