zaterdag 16 mei 2020

klaar !


En dan zijn de "petits carrés" af en hebben ze al een plaatsje. Misschien tijdelijk, maar dat zie ik nog wel. 
Ik heb er de laatste dagen hard aan gewerkt. Jammer dat ze af zijn, maar misschien is het daarom wel dat ik het moeilijk vind dingen af te maken. je krijgt er een band mee.

I finished the 'petits carrés' and it is in use already. I do not know if it will stay there. 
I worked hard over the last days to get it finished. A pity it is finished. Maybe that's why I do not like to finish things. I hate to part with something I love.

10 opmerkingen:

Annemiek zei

Mooi geworden Annelies. Leuke kleuren en mooi afgewerkt.

Else zei

Mooi Annelies, zonnige zaterdag! Zwaaizwaai

Anoniem zei

Mooie afwerking! Ziet er prachtig uit zo, met dat ajour(?)-randje.
Groeten van Digna

conny's quilts en creaties zei

Wat heb je dat mooi afgewerkt. Fantastisch hoor. Het mooie van wel afmaken is: nu kunnen ook andere mensen die het zien een band met dat prachtige borduurwerk krijgen.

marga zei

Geweldig mooi geworden.
Fijn weekend.
Groetjes.
Marga

Anoniem zei

Wat ben je snel ,heerlijk om zoiets moois te zien.

Dank je wel , An.

Guusje, zei

Wat is net mooi geworden. Nu ervan genieten.

Marja zei

Prachtig geworden!! Ik begrijp wat je bedoelt, soms val je in een 'gat' als iets af is en ik heb ook soms moeite om dan iets anders te beginnen.


Groet,

wilma oud zei

Prachtig. Groetjes Wilma

Kitty zei

Gelukkig heb je de kleurige hexjes nog :)