maandag 24 juni 2019

vingerhoedjes

Blij verrast was ik toen Facebook me erop attendeerde dat ik vorig jaar om deze tijd iets meer dan 1700 vingerhoedjes aan elkaar had gezet. Nu zit ik boven de 4300. Toch wat gedaan !
Zelf hou ik erg van stofjes kijken, vandaar bovenstaande foto van een nieuwe strook.

I was happily surprised by a notice from Facebook telling me that last year around this time I had put a bit more than 1700 pieces together. Now there are more than 4300. More done then I would have thought.
I love looking at fabrics, so I show you this new strip.

4 opmerkingen:

Else zei

Goedemorgen je bent echt wel goed bezig geweest met je vingerhoedjes! En alweer een nieuwe rand zo blijf je wel op schema van een rand met week. Fijne zonnige dag XX

BezigeBijMirjam zei

Allemaal snoepjes! Ja, dan heb je er heel veel vingerhoedjes bij gemaakt!👍🏼🤗

Ineke zei

Zo zeg, je bent lekker bezig!!!

katrien zei

Leuk weer een rijtje erbij.