woensdag 5 juni 2019

halverwege deel 2


Ik ben op de helft van deel 2 van de Saxon Band Sampler. Tijd voor een foto. Het blijven hele bijzondere kleuren. 
Overigens tussendoor weer iets meer dan 70 vingerhoedjes aaneen gezet, zodat ik morgen op de bee verder kan.

Halfway with part two of the Saxon Band Sampler. Time for a picture. These colours keep surprising me.
Also put together 70 thimbles for my red thimble quilt. I am putting them to the quilt top on tomorrow's bee.

Saxon Band Sampler is a design by Sassy Jacks Stitchery.

5 opmerkingen:

Else zei

Lekkere vrolijke kleurtjes gebruik je! Fijne uurtjes op de Bee strakjes zwaaizwaai

Anoniem zei

Wat vind ik het een mooi borduurwerk , juist door de aparte kleurtjes , het geeft toch een hedendaagse 'twist' aan oude patroontjes. Je werkt mooi en hebt een goed tempo !! En dan ook nog met de vingerhoedjes bezig ook geen klein formaat , veel van die kleine rakkertjes maakt er dus wel een grote quilt van !!! Het downloaden van het borduurpatroon wil bij mij niet lukken , dus kan ik het niet gaan borduren ,maar dat hoeft ook niet , want het is erg leuk om jouw borduuruurtjes te volgen . Dan wens ik je een gezellige bee
ochtend toe en een mooie woensdag ! quiltgroetjes van Margot

Annelies zei

@Margot, als je naar de site gaat zie de daar de nieuwsbrieven. In elke nieuwsbrief staat een sleutel om het desbetreffende patroon te downloaden. Je besyeld het patroon, je moet dan wel een account aanmaken, en krijgt hem dan gratis.

BezigeBijMirjam zei

Zeker bijzondere kleuren. Een beetje buiten jouw comfortzone misschien?🤗

Annelies zei

@Zeker Mirjam, maar het went snel.