vrijdag 17 augustus 2018

SAL Lin Pulsion

Ik weet het, het wordt allemaal veel te veel, maar ik heb er plezier in.
In de vakantie gestart met de SAL van Lin Pulsion (klik). Van de eerste drie vierkantjes is het patroon al te vinden op de site en vanaf 24 augustus komt er iedere week een klein vierkantje bij.
In het totaal worden het 48 vierkantjes.

I know, I am doing much to much, but I do enjoy it.
During my vacation I started the SAL of Lin Pulsion (click). You can find the pattern of the first three squares on the site. As of August 24th each week a new pattern will appear.
In the end you will have 48 squares.

8 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat maakt het uit als je er maar plezier in hebt zoals je schrijft. Het ziet er mooi uit.

Annemiek zei

Ach daar draai jij je hand toch niet voor om. Ook al zo een leuke lap in wording.

Else zei

Oh jee, heel begrijpelijk dat je deze moest beginnen!! Fijne dag zwaaizwaai

Anoniem zei

Zit er nou een vlek in je linnen ,dat zou jammer zijn ,het begin ziet er mooi uit?

Gr Jozien

Annelies zei

@Jozien, ik denk dat dat de lichtval is.

Ineke zei

Wat een leuke patroontjes!

Ineke zei

Mooie patroontjes en de kleurcombinatie is helemaal mijn smaak.

Martine Huysecom zei

Ik dacht al:"waar blijven die van Annelies?"☺