woensdag 22 augustus 2018

hij groeit

Mijn bee-werkje noem ik het altijd, maar het is eigenlijk een werkje wat je heel makkelijk kunt doen als je veel aan je hoofd hebt.
Van de week heb ik hem opgemeten en uitgerekend hoeveel stukjes het waren. Nu weet ik het niet meer zeker, maar volgens mij heeft hij nu 2132 stukjes en meet ongeveer 1,25 bij 1,25 meter. 
Dank voor alle lapjes die ik heb gekregen. Ik heb nog steeds een blik dat propvol zit met voorgesneden stukjes en ze komen er allemaal in.

I always call it my quilt to work on for the bee. It is an easy quilt to work on when you have a lot on your mind.
This week I measured it and counted the pieces. It has 2132 pieces at this moment and measures 50 by 50 inch. 
Thanks for all the pieces of fabric I received. I have an overload, but I will use them all.

7 opmerkingen:

Marja zei

Zo leuk om hem te zien groeien, ik hou er van;one block wonders!

Groet

Jeanny zei

Wat is dit leuk Annelies!

Else zei

Nu al een schitterende verhaaltjes deken met de gekregen lapjes erin!! Fijne dag, zwaaiwaaai

Annelies zei

@Heel veel verhaaltjes en veel gedachten. Weet nog van heel veel lapjes van wie ze komen. Verder Franse lapjes, lapjes uit mijn voorraad en kringloopjes. Zo leuk !!

BezigeBijMirjam zei

Op naar de 2500 Annelies. Ik heb nog een lapje van bijna 100 jaar, dat er qua kleur waarschijnlijk wel bij past. Zal ik de volgende keer meebrengen.đŸ€—

Guusje, zei

Wat wordt het mooi. Ik ben ook weer lapjes aan het knippen.nheb nu 1250 vingerhoedjes klaar liggen. Net wat je zegtnleuk om mee te nemen naar de bee.

Ineke zei

Annelies, ik heb vast ook nog wel iets moois voor je, niet veel maar alle kleine beetjes helpen. Stuur me maar een berichtje!