donderdag 30 augustus 2018

Anna 1935

Gisteren naar de bee geweest. Erg gezellig en druk, maar ik ben vergeten foto's te nemen.
Nu heb ik nog behoorlijk wat lapjes uit mijn verzameling die ik nog niet niet heb laten zien, dus het komt niet slecht uit.
Dit lapje is gemaakt door Anna Poncelet in 1935. Ik heb verder geen gegevens van haar.

Yesterday I went to the bee. It was busy with quite a few ladies, but I forgot to take a picture.
I do have a lot of samplers in my collection that I haven't shown before, so no problem.
This one was made by Anna Poncelet in 1935. I do not know more about her.

8 opmerkingen:

Annemiek zei

Is dit een nederlands lapje gezien de achternaam? Was gezellig jullie weer gezien en gesproken te hebben. Ook ik heb geen foto's gemaakt. :-)

BezigeBijMirjam zei

Leuk, dat het gezellig en druk was. Iets te showen heb jij altijd wel denk ik. Ook leuk. Gisteren was ik een dagje bij Willeke, Fat Quarters. Altijd weer gezellig. 4 dames uit Apeldoorn kwamen aan, o.a. Ineke (Artineke) en Betsy (Betsy's Quiltblog). Om dames waar je via e-mail soms contact hebt te ontmoeten is heel grappig.đŸ€—

Annelies zei

@Annemieke ik denk dat dit geen Nederlands lapje is. Gezien de afwerking en de eerste randjes denk ik aan Belgisch of Frans.
@Mirjam, ik had al foto's op facebook gezien !

Else zei

Zo te lezen een gezellige ochtend in Eemnes, en je lapje MOOI!! Fijne dag zwaaizwaai

katrien zei

weerom een leuk lapje.

Ineke zei

Mooi lapje Annelies.

Shirley zei

Wat een lief borduurlapje. Het zou een hele nieuwe hobby worden als je alle namen zou gaan achterhalen, oh niet te doen.

Jeanny zei

‘t Is weer een beauty!