donderdag 22 augustus 2024

zwarte schaapjes

Het is altijd fijn als ik een grote lap stof heb, waardoor ik kan Fussy Cutten, maar ik kan ook heel blij worden van een sterretje dat net uit dat ene kleine lapje gaat.
De schaapjes, er komt ook nog een ster met de witte variant, konden niet in zijn geheel op een stukje stof, maar wel de kopjes.
Oh ja, die bruine ster is toch echt groen. Hoe kunnen sommige kleuren veranderen als je een foto neemt.

I love it when I have a large piece of fabric and I can Fussy Cut, but I am also glad when I have just enough and manage.
The sheep, another one with white ones will follow, were to large so I only used their heads.
And by the way, that brown star is really green. How colors can change when making a picture.

5 opmerkingen:

Melisa- pinkernpunkinquilting zei

Good morning, Annelies. I marvel at your blocks and how you fussy cut the sweet motifs. Just beautiful. Enjoy your day. Hugs.

miekequilt zei

Wat een enige koppies.

Ria A.-S. zei

Ik hou van schapen en deze zijn schattig. De groene stof met de takjes vind ik zo mooi. Ben telkens weer benieuwd naar de nieuwe sterren.

Willy zei

Leuk die schapenkopjes!

Annelein zei

Het wordt al een hele verzameling. Wat zullen die schaapjes genieten in al dat groen... ;-)..