maandag 12 augustus 2024

Summer SAL deel 5 af

Deel 5 van de Summer SAL van atelier Soed Idee is af.
Olympische Spelen kijken en borduren gaan in mijn geval niet altijd samen, want ik moest de letters "S" en "T" overnieuw borduren. Eerst dacht ik het te laten zitten, maar het zat me toch niet lekker.
Hier kun je het patroon van het vijfde deel vinden. Dank aan Simone voor het op patroon zetten van dit leuke lapje.

I finished part 5 of the Summer SAL by atelier Soed Idee.
For me it was not a good idea to watch the Olympic Games and cross stitch at the same time. I had to redo the letters 'S' and 'T'. First a wanted the small mistakes to stay in the sampler, but my mind decided differently.
Here you can download part 5. Thank you Simone for putting this nice sampler on pattern.

Geen opmerkingen: