vrijdag 16 februari 2024

weer een antieke breirol

Het is stil op dit blog. Mijn ogen gaan haast niet vooruit en op een scherm kijken is een ramp. Ik ben ook steeds de cursor kwijt. Ik bezoek nauwelijks andere blogs. Komt vast wel weer.
Onlangs kon ik deze antieke breirol kopen. Hij is iets meer dan drie meter lang en gemaakt door H.H.

It is quiet on this blog. My eyes are hardly improving and looking at a screen is a small disaster. I also keep losing my cursor. I only visit very few blogs and hope it will go better soon.
Recently I could buy this antique knitting sampler. Length slightly more than 3 meters or 118 inches and made by H.H.
 

9 opmerkingen:

marga zei

O wat zitten daar veel mooie verschillende patroontjes in!
Fijn weekend.
Marga

Willy zei

Dit is een prachtige breirol.
Fijn dat je 'm hier toch al laat zien.
Beterschap!

miekequilt zei

Wat vervelend toch dat het niet beter gaat met je ogen.
Je laat weer een mooie breirol zien. Wat zal daar veel werk in gezeten hebbe.

Annelein zei

Prachtig Annelies! Mooie nieuwe steken zitten erbij. Ik hoop dat je ogen toch snel mogen herstellen. Sterkte en beterschap.

Grietje van Kempen zei

Heel veel sterkte en spoedige beterschap gewenst.
Ik hoop dat je gauw weer kunt genieten van het borduren en quilten.

conny's quilts en creaties zei

Wat akelig van je ogen Annelies. Een mooie breirol heb je daar.

Margot zei

Het duurt echt wel een hele tijd dat de ogen weer " rustig " worden .
Dus wens ik je beterschap en dat het wel weer goed komt !

Prachtig ' antiekje ' !

Marja zei

Wat vervelend van je ogen, die heb je toch bij heel veel nodig! Hopen dat er toch snel progressie in zit.

Prachtig die breirol, en zo lang!

Groet,

Elizabeth zei

Oh, zo'n oudje is prachtig om in je bezit te hebben...