donderdag 8 februari 2024

SAL en pech

Dit is het begin van de SAL ter gelegenheid van het 12,5 jarig jubileum van Soed Idee. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Soed Idee en je krijgt hem in de nieuwsbrief.

Ik heb op het moment pech op pech met mijn ogen. Loop nu door medicijnen die bij mij niet goed vallen met ontstoken ogen.
Zal dus even minder bloggen.

This is the start of the SAL given out for the jubilee of Soed Idee. Go to the site and register for the newsletter and you will find it there.

It is not going that well with my eyes. I am not reacting well on medication. 
I will blog less till it is over.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hè wat naar, Annelies. Je ogen, zo kwetsbaar en ook zo onmisbaar!
Zoek de beste hulp, die je krijgen kunt en doe kalm aan. Heel veel sterkte en beterschap! Ik hoop, dat je hier snel vanaf bent,
groet, Ineke Heinen

Sylvia`s Quilts zei

Wat vervelend, hoop dat het gauw beter wordt. Sterkte!

Annie Kingma zei

Beterschap voor je ogen
Groetnis Annie

Annelein zei

Toch een mooi begin Annelies maar niet fijn ontstoken ogen. Hopelijk is het snel over. Sterkte en een knuffel.

Willy zei

Wat een pech Annelies. Hopelijk ben je snel van die ontstoken ogen af en blijft het dan ook goed zodat je weer fijn kunt handwerken. Mooi deel van de SAL.

conny's quilts en creaties zei

Dat is vervelend joh. Dan komt er ook niet van baan handwerken. Van harte beterschap.

miekequilt zei

Oei, ontstoken ogen. Heel vervelend voor een actief en creatief mens. Sterkte.

Rosie zei

Sorry to hear you are having problems with your eyes. I hope they heal quickly. I miss reading your posts every day.

Margriet van Tweedehandswerk zei

Hoi Annelies,
ik liep even achter met het lezen van jouw blog, dus beetje late reactie. Hè wat naar voor je! Echt een grote tegenvaller, ook dat die medicijnen niet goed vielen. Ik wens je van harte beterschap toe voor je ogen. Groet!

Elizabeth zei

Ik lees dat je ontstoken ogen had... Nou, ik had dat 2 weken terug ook en weet het aan mijn verkoudheid. Het is echt heel naar, want je ziet een stuk slechter. Bij mij is het weer langzamerhand over gegaan.'
Hopelijk ben jij er inmiddels ook vanaf!