donderdag 11 januari 2024

drie en een missertje

Er kwamen vier nieuwe sterren bij, maar bij één, de onderste, ging het mis. Zonde, want het was een restje en ik heb niet genoeg om het te herstellen.
Ik ben bang dat hij me gaat irriteren, dus vrees ik dat hij niet in de quilt komt.

I made four new stars, but one, the one with the trees, went wrong. A pity, because it was made using a left over and I haven't got enough fabric to restore it.
I am afraid it is going to irritate me, so I think I will not use it.

8 opmerkingen:

Guusje, zei

Ze zijn mooi en ik begrijp wat je bedoelt met de onderste. Maar op zich is het wel een erg mooi sterretje

Annelein zei

Mij zou het niet (meer) storen. Het valt straks tussen al die andere sterretjes helemaal niet op... ;)...

Margot zei

tja ik zou zeggen : laat het sterretje maar lekker mee doen !
( valt niet meer op in het geheel)

Annelies zei

@Ik twijfel enorm, want ik ken mezelf. Ach, deze quilt is nog lang niet af, dus ik blijf nadenken.

Willy zei

Bij twijfel niet doen, maar het is nu wel een speciaal sterretje.

Anoniem zei

Zou niet weten waar het mis is gegaan ,maar zoals het quilten zegt er moet een “foutje “ inzitten want alleen ………. Is onfeilbaar ooit gelezen in een quilttijdschrift !

GrvEllen.

miekequilt zei

Ik zie wat je bedoelt. Zolang de quilt niet af is, kan je het laten liggen. En misschien stoort het je dan niet meer.

Ineke zei

Misschien op de achterkant? Maar ze zijn allemaal mooi!