woensdag 7 december 2022

zijde geborduurde kaart (78)

Nu we naar de Kerst gaan zal ik de komende tijd wat van mijn zijde geborduurde Kerst ansichtkaarten laten zien. 
Deze kaart kon ik al een paar maanden geleden kopen. De achterzijde is onbeschreven. Voorop een Engelse tekst. Het is een enveloppe-kaart en het kaartje voor daarin heeft dezelfde tekst als op de kaart, maar dan in het Frans.

Christmas is coming, so in the coming weeks I will show you some of my silk embroidered Christmas postcards. 
I bought today's cards some months ago. There is no writing on the back. On the front an English text. It is an envelope card and the insert card  shows the same text as the one on the card, but this time in French.

3 opmerkingen:

Margot zei

De zijde geborduurde kerstkaarten zijn zo mooi !
Dat zou eigenlijk een feest voor een hobbyist zijn
om zulke kaarten te gaan maken ! ( wel een pietepeuterig werkje )
Maar de collectie van jou vind ik mooi , een uitgebreide
verzameling heb je !

Zulke mooie kaarten zijn toch geweldig om met kerst te versturen , hoewel
het zal een prijskaartje hebben ....
Nog mooier als je zo'n kaart ontvangt , als geschenk met de post !

Annelies zei

@Margot, mijn eerste zijde geborduurde kaart was een cadeau. Ik kreeg hem bij iets anders opgestuurd. Het duurde nog een jaar of twee voor ik ze begon te verzamelen.

Margot zei

Fijn ! En het is een verzameling waard , het is op zijde werken
echt gevoelig handwerken !
Dan zal ik er ook op gaan letten om mooie kaarten te vinden , zoals gezegd , kerstwensen zijn bij mij favoriet !
Bovendien vind ik het erg leuk dat jij ze altijd op je blog laat zien !
Zoals 24 november St. Catharinadag , heel bijzonder ( is mijn geboortedag )

Dank je wel voor het tonen van het zijde handwerk !