zaterdag 3 december 2022

verhuizen (7)

Gisteren was ik in de namiddag in ons nieuwe appartement. Ik nam even rust voor ik weer naar huis ging en hoorde een vreemd geluid. Eerst dacht ik dat je het douchen van de buren wel heel duidelijk hoorde. Daarna was ik bang in de keuken op verkeerde knopjes te hebben gedrukt.
Het duurde even voor ik door had dat boven de haven een enorme zwerm vogels bleef cirkelen. Een lawaai dat ze maakten !

Yesterday afternoon I was in our new apartment. I took a rest before going home and heard a strange noise. At first I thought you could hear the neighbors taking a shower very clearly. After that I was afraid I had pressed the wrong buttons in the kitchen.
It took me a while to realize that a huge swarm of birds was circling above the harbor. A noise they made !

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je zult weer meer geluiden gaan horen op die hoogte ,vliegtuigen die laag over komen enz enz .

Gr . Ellen.

conny's quilts en creaties zei

Nieuw huis, nieuwe geluiden. Mogelijk was het een flinke zwerm spreeuwen. Je hebt wel een geweldig uitzicht vanuit je nieuwe huis

Annelein zei

Ik zie je een beetje bezorgd rondkijken in het apartement. Ik heb dat altijd wanneer de auto bij de garage is geweest en ik meen allerlei "vreemde" geluiden te horen... :)... Mooi die vogels... En sterkte... ;)... met alle nieuwe geluiden die er de komende tijd ongetwijfeld zullen zijn.

Marthy zei

Prachtig is dat. Wij maakten het vrijdag tijdens een wandeling twee keer mee en ik sta dan ademloos te kijken,