vrijdag 24 juni 2022

veranderingen op komst

Toen onze kinderen beide het nest hadden verlaten gaven we onszelf twee à drie jaar de tijd een appartement te zoeken. Wat doe je als je dat, in dezelfde woonplaats, in heel korte termijn vindt ?
Wij hebben de knoop doorgehakt en gaan eind van het jaar verhuizen.
Nu snappen jullie ook waarom ik zo aan het ruimen ben.
Er zullen periodes op mijn blog zijn dat het wat stiller wordt, maar ook periodes dat ik weer heel regelmatig bog. De oorzaak is nu bekend.
Oh ja, de foto laat zien wat ons nieuwe uitzicht wordt.

When our children left home we gave ourselves two or three years to find an appartement. What to do when you find something, in the town were we live right now, in rather a short period ?
We made the decision and we will move at the end of this year.
Now you all understand why I am cleaning up big.
There will come times that I will posted not that much and times when I post more regular. Now you know why !
I almost forgot to tell you that the picture shows our new view.

17 opmerkingen:

Annelein zei

Wat een prachtige plek met een geweldig uitzicht. Ik had al zo'n vermoeden... en ik denk meer met mij... ;)...

Supergoof zei

Goedemorgen Annelies, gefeliciteerd met jullie fijne nieuwe huis, ik dacht al dat er een verhuizing aan zat te komen, maar dan in Franse sferen.
:o)

Annelies zei

@ Frankrijk is een heerlijke plek,maar we zullen er nooit permanent gaan wonen.

Guusje, zei

Wat een prachtig uitzicht en mooie nieuwe plek hebben jullie gevonden.Succes met opruimen en uitzoeken.

Anoniem zei

Gefeliciteerd ,ben benieuwd hoe het bevalt ,je heerlijke huis en mooie omgeving inruilen voor een appartement !?

Gr Petra.

Yolanda zei

Prachtig Annelies, met zo'n uitzicht is het logisch dat je eerder verhuist, die kans zal je geen tweede keer krijgen. Sterkte met (op)ruimen en straks weer (in)ruimen.

Anoniem zei

Wat een prachtig gelegen appartement! Dat wordt veel beslissingen nemen in de komende tijd, spullen weg of mee, kiezen nieuwe dingen voor de inrihting van je nieuwe stek... Wordt druk, maar wel heel leuk (weet ik uit ervaring). Ik wens je alle succes, Annelies! Iedere dag wat, dan kom je er wel!
Groet, Ineke H.

Anoniem zei

Uitzicht is schitterend maar in feite koop je 4 muren en het gezeur van de hele V.v.e een beslissing ligt niet meer in je eigen handen ,en om alle gezichten een kant op te krijgen ,nee voor mij geen optie .
De service kosten die altijd stijgen het onderhoud op grote schaal ,een dak wat vervangen moet worden een lift die aan vervanging toe is ,schilderwerk en nu het verduurzamen en van het gas af ook geen pretje in een appartement.

Groet Joop.

Annemiek zei

Gefeliciteerd, zo zie je maar je kunt iets plannen maar als er dan zoiets moois voorbij komt gaat het ineens in een stroomversnelling. Veel succes met de hele verhuizing.

Unknown zei

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!

conny's quilts en creaties zei

Wat een heerlijk vooruitzicht Annelies. Succes met alle voorbereidingen

Geke Vermeulen zei

ooh wow wat een uitzicht ! Gefeliciteerd ! Al duurt het nog een tijd. Straks wel ruimte voor je lapjesverzameling ? Succes straks met alles uitzoeken en verhuizen.
groetjes
Geke

Annelies zei

@Ons nieuwe appartement is zelfs wat groter dan ons huis nu. (en dat is ruim) Toch moet er geruimd worden als je meer dan 25 jaar in hetzelfde huis woont en dat doen we dan ook. Het vooruitzicht, met mijn hart, van het niet meer trappenlopen en geen tuin trekt ons zeer aan.

Joke zei

Fijn dat jullie een nieuw plekje hebben gevonden. En dan zo'n uitzicht! Gefeliciteerd.

miekequilt zei

Wat een goed idee. Wij zijn ook pas verhuisd en voelen ons helemaal op onze plek in ons ( kleine) appartement. Ga er maar lekker van genieten. Mensen die het niet begrijpen en hier mopperen moeten het jullie gewoon gunnen, heerlijk om te gaan doen wat je graag wil.

Margriet van Tweedehandswerk zei

Hallo Annelies,
Wat een prachtig plekje krijgen jullie! Vorige zomer heb ik daar gefietst en met bewondering gekeken naar hoe deze toch wel historische plek zo mooi is opgeknapt met heel mooie gebouwen. Het lijkt me heel fijn wonen daar!
Wat geweldig om straks zo'n mooi uitzicht te hebben. Ik wens jullie goede voorbereidings-maanden toe!

Willy zei

Dat is een prachtige nieuwe plek!