donderdag 16 juni 2022

broderie quiltje

 Mijn quilts en quiltjes gaan niet vaak in de was, maar deze moest eraan geloven. Meteen ook de rozen van stof ontdaan. Ik ben heel allergisch voor bloemen, vandaar de kunstvariant.Het quiltje maakte ik af in 2008 en was destijds een pakket bij Petra Prins in Zutphen. 

My large and small quilts seldom see a washing machine, but this one had to be washed. I also cleaned the roses of dust. I am very allergic to flowers, so I have to choose for the ones that are not real. I finished this little quilt in 2008. I bought the pattern and fabric at Petra Prins in Zutphen.

4 opmerkingen:

Annemiek zei

Blijft een lief kleedje

Annelein zei

Tijdloze quiltjes... ik herkende het meteen... spijt dat ik het toendertijd niet heb gekocht...

miekequilt zei

Wat een enig quiltje. En je boeketje is er enig IJ.

katrien zei

Zonde, maar ik heb het pakketje nog steeds liggen.