zaterdag 16 november 2019

sneeuw


Bij ons in Frankrijk ligt geen sneeuw, maar even boven ons in Valence wel en zeker zuidelijker op de Mont Ventoux. Uitzonderlijk vroeg dit jaar.

In the South of France we have snow. Not at our place, but a bit above us in Valence they have snow and a bit South on the Mont Ventoux also. Very early and unusual for this time of the year.


Ik zit nog in Nederland en maak rustig een sterretje van een kringloopstofje. Hier kan ik blij van worden.

I am still in The Netherlands making a hexagon star from a fabric bought at a second hand shop. I am a happy person.

5 opmerkingen:

Annemiek zei

Mooi groen en ik hoop dat de sneeuw nog lang alleen op die berg blijft liggen :-)

NADINE zei

Your stars in green are really lovely, keep going !

In stitches,
Nadine

marga zei

Wat een prachtig sterretje zo mooi gemaakt.
De sneeuw op de berg geweldig maar hier zit ik er nog niet op te wachten.
Groeten
Marga

Ineke zei

Wat een leuk sterretje, mooi groen! En ik vind bergen met sneeuw prachtig!

katrien zei

Leuk sterretje, en ja blijkbaar al veel sneeuw.