woensdag 30 oktober 2019

niet doen, of toch...


Zie ik op het blog van Judith dat ze heerlijk bezig is met a-star-a-day. Meteen gaan in mijn hoofd alarmbellen af. "Wat leuk!", "niet doen", "misschien", "met teveel bezig", "wanneer?". Jullie herkennen het vast wel.
Ik print bij Incompetech even een velletje isometrisch papier uit. Kan geen kwaad. Voor ik het weet zit ik wat te tekenen.
Voorlopig ben ik in dit stadium gestopt. Voorlopig.

I see on Judith's blog that she is enjoying a-star-a-day.
Immediately alarm bells go off in my head. 'How nice', 'don't start', 'already doing to much', 'when' .
You probably recognize it. 
At Incompetech I print out a sheet of isometric paper. Can't hurt. Before I know it I am drawing. 
For now I have stopped at this stage. For the time being.

7 opmerkingen:

Marja zei

Kan me goed voorstellen dat het ook bij jou begint te kriebelen. Ik denk dat er al veel meer overstag gegaan zijn. En sterretjes blijven altijd leuk!!

Groet

Annelies zei

@Marja, ik bied nog steeds weerstand, maar ja, het kriebelt.

Marguerite zei

Ben benieuwd hoelang je het volhoud.
Als je eenmaal begint met tekenen...
Kan je waarschijnlijk niet meer stoppen.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Hier ging het net zo....
Wil 1 januari beginnen en dan echt één per dag, het hele jaar lang.
Heb er al wel een stuk of 10 getekend...
Was toch met stofjes bezig, die ook geschikt zijn voor sterretjes....daar ga ik weer....

Annelies zei

@Succes Mieke. Ik zit te denken aan één per week misschien.

Ineke zei

Ik heb het malletje klaar liggen, maar ik twijfel nog!

Else zei

De kleur je weet je al, nu nog beginnen (lol) fijne dag zwaaizwaai