vrijdag 10 mei 2019

AEH 1741 Saxon Band Stitch-A-Long


Door Willeke van Annelein Design werd ik geattendeerd op een nieuw gratis patroon van een prachtige lap.
Het patroon naar een oude sampler is gemaakt door Sassy Jacks Stichery. Speciaal voor degenen die geĂŻnteresseerd zijn in deze sampler is er ook een Facebookgroep.
Lange tijd wist ik de verleiding te weerstaan en ik wilde me ook eigenlijk niet inschrijven, wat wel noodzakelijk is om de delen te ontvangen. (Voor een link naar de patronen moet je naar de laatste newsletters.)
Toen ik echter de eerste resultaten zag kon ik het niet meer weerstaan.
Ontbrekende kleurtjes en het linnen besteld en binnenkort begin ik eraan.

By Willeke of Annelein Design I was drawn to a new free pattern of a beautiful sampler.
The pattern made after an old sampler is by Sassy Jacks Stitchery.
Especially for those who are interested in this sampler there is a Facebook group.
For a long time I managed to resist the temptation partly because I didn't like to register which is a must to receive the parts. (For a link to the patterns go to the latest newsletters.)
However, when I saw the first results I could no longer resist.
I ordered the linnen and missing colors and I will start soon.

5 opmerkingen:

Else zei

Ik ben natuurlijk ff gaan snuffelen wat een VROLIJKE lap, heel veel plezier met maken! Fijne dag, zwaaizwaai

BezigeBijMirjam zei

Ach Annelies, verleidingen zijn er om te weerstaan, maar ook om te volgen. Je borduurt zo graag, dus waarom niet. Veel plezier met ook dit project.đŸ€—

Ineke zei

Mooi Annelies, veel plezier in het maken van deze verleiding!

Karin Steiger zei

Wat mooi. Ik heb me ook aangemeld en ben alvast begonnen.

Annelies zei

@Leuk Karin, ik heb een klein beginnetje gemaakt.