dinsdag 28 mei 2019

4104


En al weer een enveloppe in mijn brievenbus. Wat kan ik hier blij van worden. Heel hartelijk dank !
Meteen zitten er al twee in de volgende reeks die er woensdag op de bee wordt aangezet.
4104 stukjes en nog niet op de helft, maar misschien maak ik de quilt iets kleiner....


Again an enveloppe in my mailbox. I am a lucky person. Thank you so much !
Two of them are already in the next row. I am going to sew that to the top on the bee on Wednesday.
4104 pieces and not yet halfway. Maybe I am going to make the quilt a bit less large......

6 opmerkingen:

katrien zei

Leuke lappjes erbij, en wat zeg je nu ,nog niet op de helft. Alvast veel succes verder.

Truus zei

Leuk weer lapjes er bij dan heb je nog meer verschillende.
Succes met volgende rijen en gezellige bee.
Groetjes, Truus uit Drenthe

Annelies zei

@Katrien, ik heb in Frankrijk het bed opgemeten en kom op meer dan 9000 stukjes. (ook na twee keer narekenen) Het kan zijn dat ik hem iets korter maak, iets verder boven de grond eindigend.

Else zei

Wat fijn dat er af en toe donaties binnen komen zo kom je vast wel tot 9000. SUC6 ermee, zwaaizwaai

inge zei

dan ben je nog wel even bezig! succes!

Ineke zei

Altijd leuk, zulke verrassingen!