maandag 2 juli 2018

steekje na steekje na...

Steekje na steekje na steekje, want ik durfde tijdens de F1 race gisteren haast niet te kijken. Super dat Max Verstappen (weer) heeft gewonnen.
Twee klossen kocht ik toen ik met het quilten van de huisjes begon. Nog negentien huisjes en ik ben nog steeds met de eerste klos bezig. Dat had ik niet verwacht.

Stitch after stitch after stitch. I could hardly look at the F1 race yesterday. And again Max Verstappen won the race.
I bought two bobbins before I started quilting the houses. Only 19 houses left to quilt and I am still working with the first one. I had not expected that.

8 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

jaja Aurifil gaat (haast) een leven lang mee.

Annemiek zei

Nog 19 huisjes?? Dus het eind is in zicht. Wow! Ja ik verbaas me er ook altijd over hoe veel kilometer we dan genaaid als de klos leeg is. Kilometervreters zijn we op onze stoel :-)

BezigeBijMirjam zei

Wow, het einde in zicht! Heel goed gedaan, door elke dag een huisje te doen ( of soms ietsje meer😉).

Annelies zei

@Het eind is in zicht, maar het wordt te warm. Binnenkort toch echt even een zomerpauze.

Annelein zei

Maar er komt toch echt een keer een eind aan... Ik moet zeggen... op mijn eerste klosje Aurifil heb ik toch wat draad gelaten... Als leuke herinnering ... Terwijl ik mij nu niet meer voor kan stellen dat ik ooit zonder heb gedaan... :)...

Verder ben ik natuurlijk heel erg benieuwd naar het totaal plaatje van je quilt...

Else zei

Benieuwd of je het gaat redden met dat ene klosje, nog maar 19 top. Zwaai zwaai

Wilma Kuin zei

Hihi... we werken wat garen weg in een jaar. Heb je nog een klos voor een volgend project...

neeftje zei

ik verbaas me er ook altijd over hoeveel garen er op een klos zit!
dat schiet al op nog 19 huisjes! groetjes