zondag 19 maart 2017

druk weekend

Heel moe ben ik na een erg leuk weekend. Ik ging met de trein naar Maastricht, waar ik mijn man ontmoette die daar al was. Het weekend hadden we verschillende activiteiten rondom de TEFAF.http://tefaf.com 
Dit is voor ons een terugkerend jaarlijks evenement en wat was het weer leuk !!
Ik dacht in de trein te kunnen borduren, maar het was echt te druk. Toch wist ik op de hotelkamer nog wat steekjes te zetten.
Nu uitrusten en nagenieten.

I am very tired after a lovely weekend. By train I went to Maastricht to meet my husband who was already there. We had several activities because of the TEFAF
We do this every year and it was fun.
I thought I could place some stitches in the train, but it was crowded. I did have some spare minutes in our hotel room. 
Now it is time to look back and rest.

5 opmerkingen:

Monica zei

Leuk Annelies, was het druk op de Tefaf? nog mooie dingen gezien/gekocht?

Annelies zei

@Het viel mee met de drukte Monica. Vorig jaar 75.000 bezoekers, dit jaar 72.000. Toch werd er goed verkocht.

Annelein zei

Heerlijk zo'n weekendje weg. Vast veel mooie en bijzondere dingen gezien...*Ü*...

Je borduurwerkje is een plaatje... *Ü*...

Marguerite zei

Wat een mooi borduurpatroon...

Annelies zei

@Marguerite, het zijn allemaal losse patroontjes. Ik maak ze alleen op één lap.