donderdag 9 maart 2017

bee

Zo, gisteren even van mijn plekje opgestaan om een foto te nemen. Helaas mis ik de dames rechts.
Het was weer gezellig op de bee. De regen weerhield niemand ervan te komen. Ik was weer even met mijn kleine blokjes bezig, wachtende op de Quiltmania.

Yesterday I left my place for a moment to take a picture. I miss the ladies on my right, sorry for that ladies.
We had a lovely time. A lot of rain outside, but who cares ? I was busy with my tiny blocks, awaiting the new Quiltmania.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Juist door deze regen en het miezerig weer, wil je er wel even uit. En wat is er dan leuker dan een gezellige BEE. Het ziwt we weer gezellig uit en jouw blokjesquilt wordt mooi. Groetjes Wilma

Else zei

Het waren weer gezellige uurtjes. Ik hoop dat de Quiltmania snel op de deurmat mag vallen bij je. Zwaaizwaai

Annelein zei

Altijd gezellig zo'n bee... en helemaal als het buiten regent...*Ü*...

Ineke zei

Het was ook heerlijk weer, gisteren, om bezig te zijn met lapjes.

Monica zei

Gezellig op een bee, dat stimuleert altijd wel. Ik zie dat jouw blokjes ook al een heel eind is geworden, succes