donderdag 9 juli 2015

even rust

Zorgen om mijn moeder, die al weer enige tijd in het ziekenhuis ligt, maken dat ik op handwerkgebied weinig tot niets doe.
Het komt vast wel weer, maar mijn hoofd staat er nu niet naar.
Misschien dat ik binnenkort aan het linker borduurtje begin, dat maar klein is. Even een uitstapje naar ander garen.

My mother is lying in hospital for some time now. I don't have room in my head to do something for my own.
It will come again, but not at the moment.
The embroidery on the left is a small one with for me other thread than usual. Who knows in the near future ?

22 opmerkingen:

Monica zei

Leuk klein borduurwerkje, sterkte met de zorg voor je moeder.

dutchcomfort zei

Het beste met je moeder gewenst Annelies. Ik hoop dat je wat afleiding kan vinden in het Sweet Rose borduurwerk!

Supergoof zei

Sterkte Annelies, zo'n klein werkje om af en toe wat steekjes te maken,is altijd prettig.
Zorgen voor en om je moeder, het is heftig.
lieve groetjes van mij.

Ans zei

Even een stapje terug doen zodat je het allemaal wat beter kan overzien, dat moeten wij allemaal wel eens. Vooral als je zorgen om je naasten hebt is het heel belangrijk een stap op de plaats te maken. Sterkte met alles!

Quibi zei

Sterkte met je mams!

Else zei

Sterkte met zorgen hopelijk heb je binnenkort weer rust om steekjes te zetten!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Verdrietig weer en inderdaad, een klein werkje is dan beter zodat je het zo weer weg kunt leggen.
Sterkte en houd je goed!!!
Wietske

Willy zei

Begrijpelijk Annelies. Veel sterkte gewenst. Goed dat er een klein werkje ligt om af en toe aan te werken.

quiltingmieke zei

piep
hey meid
heel begrijpelijk dat je gedachten nu bij je mama liggen,
veel sterkte
knufje mieke

Lida zei

Sterkte gewenst voor je moeder en voor jou en die steekjes komen wel weer, weet ik nu uit ondervinding! Fijne dag
Lida

De borduurvrouw zei

Sterkte en beterschap voor je moeder. Misschien kun je iets doen op handwerkgebied waar je niet bij hoeft na te denken/tellen? Dat ontspant zo lekker want dit zijn intensieve tijden, leef met je mee. Groetjes, Nienke

Ineke zei

Sterkte met het zorgen voor je moeder en beterschap voor je moeder. Denk je ook aan jezelf?

Liefs, Ineke

Guusje, zei

Heel veel sterkte met je moeder. Lief borduuwerkje. Het is heerlijk garen om mee te werken.

Inge zei

Sterkte

Balsemien zei

Veel sterkte Annelies! Hopelijk geeft het borduurwerkje een beetje afleiding...

Bezig Plus zei

Hoop dat je steekjes in deze prachtige kleurtjes je een beetje troost mogen brengen want het is zo heftig je mamma in het ziekenhuis..... Wens je veel sterkte hoor,
denk aan je,
Groet van huis tot huis,
Anje.

Toos zei

Annelies, heel veel sterkte gewenst. Het is zo herkenbaar. Maar het is goed dat je toch probeert om je gedachten even te verplaatsen. Nogmaals veel sterkte.

Marja zei

Heel veel sterkte voor je moeder en voor jou!

Groet,

Marina Brito de Campos zei

Sterkte met de zorg om je moeder en pas goed op jezelf!

Elizabeth zei

Ja, als één van je dierbaren zo kwetsbaar is dan komen de hobby's even op de achtergrond. Heel begrijpelijk!
Sterkte hoor...

Chris zei

Begrijpelijk Annelies dat je hoofd er nu niet naar staat.

marijna zei

Sterkte met je moeder. Dat je handwerken even niet wil, kan ik me wel voorstellen.