zaterdag 11 juli 2015

dank !

Dank "stille bloglezer". Je lieve gebaar heeft me ontroerd en ik ben er erg blij mee.

Dank ook voor jullie reakties op de gezondheidstoestand van mijn moeder. Ik heb lang getwijfeld of ik er iets over moest schrijven, maar ben blij dat ik het gedaan heb.
Maandag de moeilijke stap naar een verpleeghuis.

Thank you silent reader. Your kind gesture moved me and I am very grateful.

That you all for your comments on the medical situation around my mother. I had lots of doubts if I should write about it. I am glad I did.
Monday the difficult move to a nursing home.

12 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Sterkte Annelies. Het zal zwaar voor je zijn om je moeder naar het verpleeghuis te brengen.

Truus zei

Dat zal voor jullie erg moeilijk zijn geweest om deze beslissing te nemen. Hoop voor je dat je Moeder zich daar op haar gemak gaat voelen.Dat zal voor jou het wat minder zwaar maken.
Veel sterkte.
groetjes,Truus uit Drenthe

Marja zei

Ooh dat zal een moeilijke stap zijn om te nemen voor haar maar ook voor jou.
Sterkte hoor!

Groet,

Ria van Kasteel zei

Sterkte Annelies,ik spreek uit ervaring, valt niet mee.

Liefs Ria.

Anoniem zei

Wat een moeilijk besluit, maar uiteindelijk zal het beter zijn. Maar dat hoef ik nou niet te vertellen. Als je in het wereldje zit of hebt gezeten, dan weet je het voor een ander zo goed, maar als het zo dichtbij komt....
Sterkte

dutchcomfort zei

Sterkte Annelies, dat zal niet makkelijk zijn, voor geen van jullie.

Mijn moeder woont met 94 jaar nog steeds ‘zelfstandig’, met een heleboel hulp van thuiszorg en van mijn man en mij. Ook dat valt niet altijd mee. Het zet je ook aan het denken hoe je het zelf later het liefst zou willen regelen.

Johanna Zweden zei

Sterkte Annelies met je moeder, maar fijn dat je dit deelt, want ik denk dat vele mensen dit overkomt, en als ze dit dan lezen, kunnen ze zich verplaatsen in zo een situatie
Groetjes uit Zweden en een fijne zondag

Anoniem zei

Sterkte Annelies, leef met je mee.Toke Hazendonk

Chris zei

Heel veel sterkte! Ik hoop dat je moeder een fijn en liefdevol plekje in haar nieuwe woonomgeving zal vinden.

Bezig Plus zei

Oh wat een moeilijke stap Meis.... Hoop dat je moeder omringt mag worden met een liefdevolle verzorging.....
Sterkte Anje.

Susan In Texas zei

Good luck with moving your Mother. I hope she settles into her new home very easily. I know it is difficult; I'll be thinking of you today.

All the best,
Susan in Texas

Quibi zei

Het is een grote stap om te nemen om je moeder naar een verpleeghuis te verhuizen. Ik hoop dat de verhuizing goed is gegaan en je moeder zich snel op haar gemak zal voelen.