zaterdag 17 november 2012

schitterend handwerk

Deze stekenlap kreeg ik gisteren van Elsbeth. Doordat de lap niet gesigneerd is kunnen we niet met zekerheid zeggen door wie hij gemaakt is en hoe oud hij is.
Zeker is wel dat dit een werkelijk schitterende lap is met prachtige opengewerkte randen.

Yesterday Elsbeth gave me this beautiful sampler. The sampler is not signed, so we are not certain by whom it was made and in what time period.
I am certain about one thing though, it is so beautiful !

23 opmerkingen:

Jeanny zei

Dit is een heel mooi lapje!!

Made by Meet zei

Deze is zeker prachtig! Leuk al die oude kleurtjes! Jammer dat je niet weet van wie hij was en hoe oud hij is.
Fijn weekend, groetjes Meta

Frederika zei

Mooi met al die kleurtjes.'Ik kan me nog herinneren dat wij op school zoiets maakten. Ik weet niet meer of dat op de lagere school was of later.

Guusje, zei

Deze is zeker prachtig. erg knap gedaan.

Lida zei

Wat een mooie lap, zoiets te kunnen maken! Prachtig en een heel mooie aanwinst voor jouw verzameling!
Fijn weekend,
Lida

katrien zei

Héél mooi lapje.

Anoniem zei

weer een pareltje erbij!

Johanna Zweden zei

Deze is zeker heel mooi, doet me denken aan mijn eerst school lapje
Een fijn weekeinden groetjes Joke

AnitaS zei

Wat een prachtige aanwinst. Deze is wel heel mooi.

Rina zei

Heel bijzonder!

Martine zei

Mooi. Heel anders dan de gebruikelijke merklappen.

Chris zei

Hij is wel héél erg mooi. Ik heb er eentje van mijn moeder, wel wat eenvoudiger, maar toch! Zó leuk die herinneringen aan haar.

Hélène zei

Inderdaad prachtig!!
Hélène

Anny zei

Wat een mooie lap. Op de lagere school maakten bij ook zoiets maar wel veel eenvoudiger steken, maar het algemene beeld is hetzelfde.

Monica zei

O,o, wat konden zij er wat van hè, de meisjes in vroeger tijden. Leuke aanwinst!

Quiltlia zei

Mooie stekenlap en wat heerlijk dat het zo bewaard blijft.
Groetjes Lia

Carin zei

Dat is zeker een hele mooi lap.

GRANNY'S HOUSE zei

Ooooh Annelies wat is die mooi!!!

Groetjes
Ines

Annelein zei

Een plaatje!!!!

KijkDaarIs zei

wat en leukerd is dit ook weer!!
fijne dag..

Cyn zei

Gorgeous. It does set one's mind to wondering who made it and what was going on in their life while they were stitching. Thanks for sharing.

marcella zei

wat een leuke stekenlap

lheurebleue zei

een juweeltje! helemaal anders dan je andere lappen.