woensdag 14 november 2012

SAL JHA sampler

Op 1 december start Simone op haar blog Soed Idee een Stitch-A-Long. 
Zij kocht recent een rood schoollapje uit 1905 en heeft daar een patroon van gemaakt, dat in delen op haar blog komt. Ik ga daar aan mee doen.
Ik vond het wel zo leuk in haar webshop het benodigde linnen te kopen. Gisteren had ik het al in huis. 

On December first Simone from the blog Soed Idee starts a Stitch-A-Long. 
Recently she bought an old school sampler from 1905 and made a pattern that she will put on her blog in several parts. I want to make it.
I bought the linen in her webshop. Yesterday it was already in my mailbox.

19 opmerkingen:

Annelies zei

@Oeps, het bandje dat erop ligt is alvast voor mijn 365 dagen quilt nummer 2.

Judith zei

Ik vroeg mij al af hoe je dat zou gaan verwerken. Veel plezier ermee.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

O jee toch, en ik maar denken dat ik nu echt genoeg werkjes heb. Als ik dit weer zie. En dan de 365 dagen quilt.... ik ben al aan het verzamelen, heb gisteren al pennen gekocht en mijn lief denkt al mee over de afmetingen. Ik wil per 1 januari beginnen.

Annelies toch, dit kan zo niet langer hoor........ niet teveel moois bedenken

Ik werk alles eerst even uit over de 365 dagen quilt en dan zal ik er foto's van maken op mijn blog.

Bedankt voor je heerlijke suggesties

groetjes

Wietske

Lida zei

Mooi linnen, ik weet nog niet of ik mee ga doen, maar ga wel even kijken! Fijne dag
Lida

AnitaS zei

Wat leuk om nu zelf een schoollapje te borduren. Mooi linnen.

Annelein zei

Ohhh... dat wachten....

Ik heb er reuze zin in.

Lief kantje heb je daar...

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb ook na zetten denken om mee te doen, maar er ligt hier nog zoveel, dus toch maar niet.

Groetjes
Ines

Rennie zei

Wat leuk dat je er melding van maakt. Ik heb nog teveel onder handen. Volgende keer!

Berna zei

Leuk dat je meedoet.
Ik sla deze keer nog even over.

Guusje, zei

O wat leuk dat je ook mee gaat doen, ik wil hem ook gaan maken als eerste voor mijn pronkrol.

katrien zei

Succes ermee.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ik twijfel nog om mee te doen. Mooi linnen en dat band erop leek me ook al zo leuk. Ik ben benieuwd hoe je dat in die nieuwe quilt gaat verwerken.
Groetjes, Cisca

quiltlodge gerda zei

Iets om je op te verheugen!

Monica zei

Oh, leuk dat jij dit gaat maken, ik twijfel nog want volgens mij kom ik 8 uur per dag te kort...

Gert zei

Ik had al wel gedacht/verwacht dat deze SAL iets voor jou zou zijn. Veel plezier ermee, ik volg graag je vorderingen.

Anoniem zei

Precies in jouw borduurstraatje.

Plakhuis zei

Wat een leuk idee! Simone heeft leuke dingen. En succes met je andere werkjes.

Hubertine zei

Helemaal Annelies! Veel plezier!

lheurebleue zei

ben benieuwd!