vrijdag 26 juli 2024

lappenpop

Via Facebook en Instagram bereikte me het bericht dat Bep van Atelier Bep enige tijd geleden is overleden.
Ik heb Bep ervaren als een hele lieve en bijzonder creatieve vrouw. Velen van ons hebben bij haar lapjes gekocht of een patroon van haar hand gemaakt.
Deze maakte ik enige jaren geleden en ik blijf hem leuk vinden.

I received the message via Facebook and Instagram that Bep from Atelier Bep passed away some time ago.
I experienced Bep as a very sweet and exceptionally creative woman. Many of us bought her fabrics or made a pattern of her hand.
I made this one a few years ago and still like it.

4 opmerkingen:

Melisa- pinkernpunkinquilting zei

Good morning, Annelies and Happy Friday. What a beautiful little doll to start the day with. She is precious. I love her hair! Enjoy your day.

conny's quilts en creaties zei

Ach wat verdrietig. Ook ik heb goede herinneringen aan Bep en haar mooie stoffen en patronen. Ik heb ook nog zo'n pop gemaakt: De bessen engel.

Anoniem zei

Ja zo’n gemis in het creatieve wereldje , altijd hartelijk als je haar heerlijke winkeltje bezocht .
Mooie stofjes en ideeën had ze !
Ze was al langer ziek .
Sterkte voor iedereen die haar nu mist !

Groetjes Petra.

Anoniem zei

Verdrietig nieuws over Bep.Heb bij haar dingetjes besteld en ook een keer langs geweest en we werden zo gastvrij ontvangen.
Ze zal gemist worden.

Groetjes van Veronique.