maandag 10 juni 2024

vingerhoedjestop af

De top is af, maar ik moest hem zelf op de foto zetten, want er was even niemand die me kon helpen. Daardoor is de foto niet wat hij zou moeten zijn.
Bijna 2,5 bij 2,5 meter en meer dan 8000 stukjes. Ik heb de aantallen, maar die schrijf ik achterop als hij ooit gequilt is.

I finished my top and had to make a picture by myself. There was at that moment no-one who could help me.It should be a better picture.
Nearly 99 inches by 99 inches and more than 8000 pieces. I know the exact numbers and will write them on the back once there comes a time when it is quilted.

9 opmerkingen:

Margot zei

geweldig !
Heb je al een idee hoe of je dit enorme vingerhoedjesquilttop gaat doorquilten ?

Natuurlijk eerst nog ' dubbelen ' met een mooie achterkanstof , het is wel een huzarenstuk !

Sylvia`s Quilts zei

Missie volbracht zou je kunnen zeggen! Fantastisch hè dat het zo ver is. Nu nog "even" quilten! Succes hoor!

Anoniem zei

Wat een mijlpaal, Annelies!! Gefeliciteerd en complimenten voor je doorzettingsvermogen :)
Zoveel mini-lapjes vol herinneringen (aan geefsters, aan vroegere quilts, aan bloesjes en jurken....), leuk hoor!
Succes met het volgende geduldwerk...doorquilten.
Groet, Ineke Heinen

Annelies zei

@Margot, ik quilt hem met de hand en heel eenvoudig. De plaatjes geven al genoeg aandacht.

Annemiek zei

Gefeliciteerd Annelies, wat een werk was het maar leuk allemaal enkele stuks. Ik heb je voor corona regelmatig in de Bee Eemnes er mee aan het werk gezien. Leuk dat het nu af is.
Succes met doorquilten.

Marja zei

Wat een prestatie!! Petje af hoor. en hij is geweldig!!
Heel veel succes met het doorquilten!


Groet,

Annelein zei

En hier is de top helemaal af. Wat een prestatie Annelies!

Marthy zei

Het is een meesterstuk, diep respect.

Chookyblue...... zei

OMG that is amazing and me huge and so many pieces...... It looks wonderful......