dinsdag 7 mei 2024

The Pink House af

Wat een leuk huisje weer. Dank aan Melisa van Pinker n Punkin Quilting and Stitching voor het patroon.
Er zit een foutje in. Het dak had aan beide kanten twee kruisjes over moeten hangen, waardoor ik een beetje in de knel kwam met de bloemen op het dak.

Such a nice house ! Thank you Melisa from Pinker n Punkin Quilting and Stitching for providing the pattern.
I have made a mistake. The roof is not correct and that is why I had some trouble placing the flowers on the roof.

7 opmerkingen:

Melisa- pinkernpunkinquilting zei

Oh, Annelies your Pink House is glorious! I can not tell you how much I appreciate your warm support . It is an honor that you stitch my humble homes. Thank you, sweet friend. Hugs.

Elizabeth zei

Ik houd ook erg van dit soort huisjes... Wat een prachtig borduurwerk!
Ga je er nog iets van maken?

Anoniem zei

Ik zie het aan de rechterkant bovenin is de fout ontstaan ,maar het ziet er toch gezellig uit !

M.v.g Jans .

Annelies zei

@Jans, ik werk van links naar rechts. De fout is links bij het dak ontstaan. Ik merkte het bij de bloemen op het dak en had geen zin alles uit te halen, dus ben toen symmetrisch verder gaan werken.

Anoniem zei

Oh zo schattig! Het is wel verslaven he, om de huisje te borduren...Ik heb er 2 af, en ga er een maken voor mijn USA pen vriendin...Dat foutje..?? Ziet niemand toch..??
Fijne/zonnige dag hoor!
Nicoline

Annelein zei

Mooi roze... ;)... en weer een mooie aanvulling. Mooi ook opgelost Annelies...

Marja zei

Zo 'grappig' is dat met fouten, een ander ziet het haast nooit en zelf blijf je het altijd zien. Met handwerk dan, in het dagelijks leven is het meestal andersom.
(wat een diepzinnigheid he;-)

Groet,